loading...

پارتی پاتوق

سایت تفریحی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1416 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
در تاریخ 20 تیرماه 1391 در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه رویت شد که چند تصویر از این موجود به حضور تقدیم می گردد.
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1161 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
آداب ویژه ماه مبارک رمضان در استان خراسان شمالی؛

 

ماه مبارک رمضان و عبادات این ماه نورانی یکی از اشتراکات همه اقوام خراسان شمالی بوده که در طی آن هر کدام از آنها به زبانی و بیانی، خالصانه و عاشقانه با معبود خود به نجوا می‌پردازند.

در استان خراسان شمالی قومیت‌های فارس و ترک و کرد و ترکمن در کنار یکدیگر به آرامش زندگی کرده و با وجود داشتن علایق و سلایق مختلف، دلایل وحدت آفرین و اشتراکات زیادی نیز دارند.

ماه مبارک رمضان و عبادات این ماه نورانی یکی از اشتراکات همه اقوام خراسان شمالی بوده که در طی آن هر کدام از آنها به زبانی و بیانی، خالصانه و عاشقانه با معبود خود به نجوا می‌پردازند.

پیشواز رفتن در آستانه ماه مبارک رمضان فرهنگ یکسان تمامی این اقوام است آنان که می‌خواهند به میهمانی خدا بروند سعی می‌کنند خود را از تمام نظرات آماده ورود به آستان قدس الهی کنند.

غالب آداب و رسوم پیشواز رفتن در بین اقوام مختلف این استان یکسان بوده و در واقع ارتباط نزدیک آنان با یکدیگر، به نوعی همگونی فرهنگی ایجاد کرده است اما برخی از رسوم گویا ریشه در سنت‌های بسیار قدیمی قومی خاص داشته و در واقع خاستگاه آن، نحوه زندگی، محل زندگی، زبان، مذهب و دیگر مشخصات یک قوم بوده است.

ترک‌های خراسان شمالی و نظافت خانه و مسجد

ترک زبانان خراسان شمالی در آستانه ماه مبارک رمضان نظافت منازل، مساجد و تکایا را آغاز کرده و همزمان با زیبا کردن ظواهر خانه و کاشانه، سعی می‌کنند زشتی‌ها و پلشتی‌ها را نیز از قلوب خود بزدایند.

بانوان خانه قبل از شروع ماه رمضان «خانه تکانی» کرده و در واپسین روزهای ماه شعبان، ضمن آب و جارو کردن کوچه‌های محل زندگی، خود را آماده حضور در مهمانی خدا می‌کنند.

همچنین آن دسته از افرادی که به خاطر مسائل و مشکلات پیش آمده با یکدیگر زبان بسته هستند با دعوت و ارشاد بزرگان روی همدیگر را بوسیده و کدورت‌ها را کنار می‌گذارند.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1720 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

حضور پر رنگ شبکه‌های اجتماعی در فضای سایبر به عنوان یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین صفحات اینترنتی، موجب شده است انبوهی از کاربران،‌ بخشی از وقت روزمره خود را در زندگی مجازی بگذرانند. هر چند تاکنون صحبت ها و اظهارات گوناگونی در حوزه های مختلف در ارتباط با شبکه های اجتماعی و بالاخص شبکه فیسبوک مطرح شده، اما پیچیدگی پدیده زندگی دوم در فضای سایبر که بخشی از آن در شبکه های اجتماعی رقم می خورد، بستری از انواع و اقسام شقوق یک زندگی جدید را مهیا کرده و همین امر موجب شده است که دایره صحبت ها در ارتباط با این شبکه ها بسیار زیاد و گوناگون باشد.

شبکه های اجتماعی و در رأس آن ها فیسبوک، با بیشترین تعداد کاربر یکی از پدیده های نوین فضای مجازی و زندگی جدید میلیون ها انسان محسوب می شوند، تاکنون نزدیک به یک میلیار نفر به عضویت فیسبوک در آمده اند.

 

کاربر فضای سایبر برای برقراری ارتباط در فیسبوک هیچ گونه حد و مرزی ندارد. این شبکه به معنای اخص کلمه تبدیل به کشوری مجازی شده است که در آن از تمامی نقاط دنیا مقیم پذیرفته می شود، ورود و خروج به این کشور مجازی نیاز به ویزا ندارد و هر انسانی تنها با داشتن ارتباط اینترنتی می تواند به این کشور راه پیدا کند. کشوری که در آن انسان های حقیقی در فضای مجازی و بعضاً با آواتار خود حضور پیدا می کنند.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1384 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
اخبار دریافتی از فوتبال ایران حکایت از آن دارد که بخشی از مربیان رو به روش‌های عجیبی آورده اند که به جادو و خرافات گرایش دارد.

  این روزهای فوتبال ما با اتفاقات عجیبی همراه است. در یک طرف از تبانی و دلالی گفته می شود. در طرف دیگرش به کلاهبرداری واخاذی از مردم برای فوتبالیست شدن بر می خوریم. در دیگر سو از جادو و قدرت‌های ماورایی گفته می‌شود. در حقیقت، کار به جایی رسیده که دیگر می توان عنوان داشت که فوتبال این مرز وبوم در خارج از مستطیل سبز رقم می خورد.

نکته حایز اهمیت، در جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات لیگ سیزدهم بود. این مورد به قدری زیاد شد که عملا فرآیند انتقال بازیکنان را تحت تاثیر خود قرار داد. از تداخل ستاره بازیکنان با مربیان تا استخاره، مواردی بود که در این روزها به گوش می رسید. البته باید توجه داشت که دیگر حرف‌ها در گوشی نبود و به رسانه‌ها کشیده شد. فوتبال ایران روزهای عجیبی را تجربه می کند و هر روز نیز بر اتفاقات آن افزوده می‌شود.


"شاید ستاره من با ستاره تقوی و دوستانش یکی نبوده که از مصدومیت من صحبت می‌کند! مگر تیم پزشک ندارد که بگوید من مصدوم هستم؟ دوست ندارم خیلی از حرف‌ها را بگویم؛ اما احتمالا تقوی از آینده خبر دارد که گفته من مصدوم هستم ولی ..."

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1373 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
چای سیاه مو را تیره می کند. ۳ قاشق غذاخوری چای را در ۳ پیمانه آب جوش به مدت ۳۰ دقیقه دم کنید. پس از شامپو کردن، مو را با این مواد بشویید و بگذارید این محلول به مدت ۱۰ دقیقه روی موها بماند سپس با آب تمیز موی خود را بشویید.

رنگ موی گیاهی و خانگی را می توان به آسانی تهیه کرد؛ اگر چه این رنگ ها تنوع رنگ موهای شیمیایی را ندارد اما بی ضرر است. در ادامه چند دستور عمل برای تهیه رنگ مو آمده است.

بابونه و کالاندولا برای موهای بور:

شست وشوی هفتگی با این دو گیاه، کدر بودن موی بور را برطرف می کند و مانع از ایجاد تیرگی مو بر اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش خورشید می شود. برای تهیه مواد شست وشو، ۴ پیمانه آب را در قابلمه ای از جنس آلومینیوم بجوشانید، نصف پیمانه گل خشک بابونه و نصف پیمانه گل خشک کالاندولا را به آب اضافه کنید و زیر گاز را خاموش کنید، بگذارید به مدت ۳۰دقیقه دم بکشد.آب آن را از صافی رد کنید و بگذارید سرد شود. این آب به مدت یک هفته قابل نگهداری در یخچال است. برای استفاده، موها را بشویید، با حوله خشک کنید. سپس مایه تهیه شده را به موها بپاشید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.

رزماری و مریم گلی برای داشتن موی قهوه ای:

استفاده ماهانه از این گل ها، به طور چشمگیری مو را تیره می کند. برای تهیه این محلول، ۲پیمانه مریم گلی تازه یا خشک، یک و نصف پیمانه رزماری تازه یا خشک و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را در قابلمه ای بریزید و تا لب گل ها را با آب بپوشانید و پس از به جوش آمدن، حرارت را کم کنید و بگذارید به آرامی بجوشد.در صورت نیاز آب بیشتری به آن اضافه کنید. این آب باید به مدت ۶ ساعت روی حرارت کم بجوشد. پس از ۶ ساعت آن را از صافی رد کنید، سرکه سیب به آن اضافه و خوب مخلوط کنید. پس از شامپو کردن مو را با این ماده بشویید.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1436 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)
محمت علی گوچقلو، یک تاجر موفق و مهندس توپوگرافی اهل ترکیه است که شگفت انگیز ترین فنس دنیا را برای ویلایش در چشمه ی ازمیر ساخته است.

تعداد صفحات : 141

درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 4,873
  • باردید دیروز : 3,069
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 22,711
  • بازدید ماه : 61,004
  • بازدید سال : 392,460
  • بازدید کلی : 9,173,474
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید