loading...

پارتی پاتوق

سایت تفریحی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1291 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
نمي‌دانم بگويم حساسيت بي‌جا يا بگويم حساسيت‌هاي بيش از اندازه! به طور مثال نقشي كه جواد بازي كرد، چيزي نبود كه شما ديديد!

گروه فرهنگی مشرق، اما  نمي توان استعداد و توانايي درخلق کاراکترهاي جذاب مختلف را در آن ناديده گرفت. هومن برق نورد هم از آن دست بازيگراني است که با دست پر از دنياي تئاتر پاي به عرصه فعاليت هاي تصويري به خصوص تلويزيون گذاشت. اگر بازي او در سريال «اشک ها و لبخندها» را با «زمانه» و از سويي با آقا معلم سريال «چک برگشتي» و از آن سو با حضورش در دو مجموعه طنزي که با سروش صحت و سعيد آقاخاني تجربه کرد مقايسه کنيم، در خواهيم يافت او در روزگاري بازيگراني که با وسواس انتخاب مي کنند و از کليشه شدن فاصله مي‌گيرند، چه خوب تا به حال از کارنامه حرفه اي اش مراقبت کرده است. هومن برق نورد با فيروز سريال «دودکش» قرار بود اولين مهمان فنجان چاي سريال هاي ماه رمضان «باني فيلم» در کنار يار غارش بهنام تشکر باشد که به علت يکي ـ دو مسافرت پي در پي، گفت وگوي ما به زماني موکول شد که او بتواند با فراغ بال از حضورش در اين مجموعه تلويزيوني صحبت کند و به ناگفته هايي اشاره کند که شايد ديگر عوامل اين سريال از جمله کارگردان و نويسنده و ... با احتياط کامل از کنار آن به راحتي عبور کردند، مانند حذف لحظات بازي جواد عزتي در نقش روحاني و ...

 

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1896 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

این کودک که توفاجال نام دارد، از بیماری نادری به نام " encephalomeningocele" رنج می برد که گفته می شود از هر 40 تا 45 هزار کودک یک نفر به آن دچار می شود.

سر دوم این کودک طی یک عمل جراحی دشوار 5 ساعته جدا شد.

سر دوم کودک هشت ماهه که به عنوان دوقلوی انگلی توصیف شده بود در یک جراحی 5 ساعته جدا شد

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 13308 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

دانلود سریال ویلای من

 

منتشر کننده فایل : 2mx

نام سریال : ویلای من

محصول کشور : ایران

زبان سریال : فارسی

ژانر : کمدی

فرمت : mp4/mkv

حجم : قسمت 37 با حجم 323 MB و قسمت 38 با حجم MB 338

مدت : متوسط 43 دقیقه هر قسمت

کیفیت : متوسط

سال تولید : 1392

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیر کاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی و…

خلاصه سریال ویلای من : داستان سریال ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار(آقای مشکات) است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد.او فقط چند برادر دارد که همه ی آنها فوت کرده اند.وکیل درستکار وی (نگین معتضدی) به دنبال وراث واقعی او می باشد که به طور اتفاقی ارسلان (مهران مدیری) و هدایت (سیامک انصاری) که در یک رستوران کار می کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می گیرند که خود را به عنوان برادر زاده مشکات معرفی کنند. ارسلان فردی با هوش و خلاف کار با سابقه است و هدایت نیز سابقه زندان دارد و در جعل مدرک استاد است.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 3487 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود سریال ویلای من

منتشر کننده فایل : 2mx

نام سریال : ویلای من

محصول کشور : ایران

زبان سریال : فارسی

ژانر : کمدی

فرمت : mp4/mkv

حجم : قسمت 35 با حجم 323 MB و قسمت 36 با حجم MB 338

مدت : متوسط 43 دقیقه هر قسمت

کیفیت : متوسط

سال تولید : 1392

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیر کاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی و…

خلاصه قسمت 35 و 36 : مشکات بزرگ در آستانهٔ مرگ قرار می گیرد. پزشک خانواده خبر می دهد وی در 48 ساعت آینده فوت خواهد کرد. هر یک از اعضای خانواده برای تصاحب ثروت مشکات بزرگ شروع به برنامه ریزی می کنند. در این بین هلاکو از هویت ارسلان و هدایت باخبر می شود و موضوع را به آنان گوشزد می کند و…

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1299 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)


۸- مهربانی:

یک آتش‌نشان خسته، در استرالیا، بطری آبش را برداشته و  به یک کوالای تشنه، آب می‌دهد

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1352 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

fun1058 1 گفتگو با امیرحسین رستمی بازیگر نقش بهروز

بازیگر سریال دودکش می‌گوید دلش نمی‌خواست پس از ۱۷ سال دوستی با محمدحسین لطیفی شانس بودن در کار او را از دست بدهد.

امیرحسین رستمی معتقد است آدمی خوش شانس است. او می‌گوید کارنامه‌اش پر است از همکاری با کارگردان‌های نام آشنا و معتبر سینما و تلویزیون که کار کردن با آن‌ها برایش تجربه‌های ویژه‌ای محسوب می‌شود. بازی درفیلم‌های سینمایی چون «رئیس»، «خاک آشنا» و «بوسیدن روی ماه» و سریال‌هایی مثل «وضعیت سفید»، «نون و ریحون»، «شمس‌العماره» و «مرد هزار چهره» نمونه‌هایی از حضور او در این دو مدیوم است، هر چند او دو نمایش «کمی بالا‌تر» و «کلمه، سکوت، کلمه» را هم در زمینه بازی در صحنه تئا‌تر تجربه کرده است.
او این شب‌ها سریال دودکش را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، سریالی که رستمی تعلق خاطرخاصی به آن دارد و می‌گوید نمی‌توانسته به راحتی از حضور در کنار محمدحسین لطیفی بگذرد.
«دودکش» داستان دو خانواده را روایت می‌کند که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجرا‌ها و مسائلی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی و نوید خدا‌شناس دیگر بازیگران این سریال هستند.

در ادامه بازیگر نقش بهروز سریال «دودکش» با ما از حضورش در این سریال و اتفاقاتی که سال ۹۲ را با آن‌ها شروع کرد می‌گوید.

شما قول داده بودید که سال ۹۲ حضور بیشتری در کارهای طنز داشته باشید. فکر می‌کنم «دودکش» سرآغازخوبی برای این اتفاق بود.

 

بله، من سال گذشته در سریال‌های ملودرام زیادی حضور داشتم و دوست داشتم که در سال ۹۲ بیشتر در آثار طنز دیده شوم. خوشبختانه این اتفاق با یک سریال طنز قوی به نام «دودکش» آغاز شد و از جایی که من سرم برود قولم نمی‌رود، همانطور که دیدید با یک سریال طنز در سال جدید کارم را شروع کردم. خوشبختانه تیم خوبی برای ساخت «دودکش» دور هم جمع شدند. این سریالِ طنز پیژامه‌ای نیست و بازیگران خوب تلویزیون و تئا‌تر دور هم جمع شدند. امیدوارم خاطره خوبی برای مردم باقی بماند البته چند اتفاق غافلگیر کننده دیگر هم امسال برای من افتاد که به مرور می‌گویم.

تعداد صفحات : 141

درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 445
  • بازدید امروز : 1,562
  • باردید دیروز : 4,856
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 68
  • بازدید هفته : 22,390
  • بازدید ماه : 12,941
  • بازدید سال : 344,397
  • بازدید کلی : 9,125,411
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید