loading...

پارتی پاتوق

سایت تفریحی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1489 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
پورغلامی در نشست خبری قبل بازی با سپاهان:
بازي سختي مقابل سپاهان داريم زيرا آنها در نقل و انتقالات خيلي خوب بودند و پشت سر گذاشتند اما ما نيز تيم دست و پا بسته‌اي نيستيم و بازيکنان خوب و قدرتمندي داريم و آمده‌ايم که با کسب امتياز از اصفهان بيرون برويم و با کسب امتياز هواداران خود را شاد کنيم.

به گزارش آناج، "فرهاد پورغلامي" مربی تیم تراکتورسازی تبریز دقايقي پيش در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور با اشاره به غيبت مجيد جلالي در اين جلسه اظهار کرد: ابتدا از طرف مجيد جلالي پيغامي براي شما دارم و آن اين است که جلالي به خاطر گرفتگي تار صوتي نتوانست در کنفرانس خبري شرکت کند و به اين دليل از همه عذرخواهي کرد.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1273 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

چمز :

شطرنج بازها این اصطلاح را خیلی خوب می شناسند. این اصطلاح که ریشه ترکی دارد، در شطرنج وقتی استفاده می شود که یکی از مهره های شطرنج در موقعیتی قرار می گیرد که اگر حرکت داده شود، مهره شاه در موقعیت کیش قرار می گیرد و بنابراین چاره ای ندارد جز این که یا از جایش حرکت نکند و یا این که مهره شاه به خانه های دیگر منتقل شود تا از خطر کیش دور شود. معمولا مهره هایی که در موقعیت آچمز قرار می گیرند، با همین ترفند توسط حریف از جریان بازی خارج می شوند. بنابراین اصطلاح آچمز شدن وقتی استفاده می شود که فردی در موقعیت انجام شده قرار بگیرد و چاره ای نداشته باشد جز این که کاری را به اجبار انجام دهد. معنای لغوی آچمز در زبان ترکی هم «بازنشدنی» است.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1239 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو مطرح کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبود مدارک کافی پليس وي را زير نظر گرفت و توانست با مدارک کافي اين پزشک شيطان صفت را دستگير کند.



وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1543 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

باربی از شخصیت یک زن ولگرد خیابانی آلمانی به نام لی لی گرفته شده که پس از جنگ به عنوان زنی محبوب خودفروشی می کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از راسخون، عروسک ها اسباب بازی هایی هستند در هیات انسانی و به طور عمده به شکل یک دختر طراحی و ساخته می شوند. عروسک ها به دلیل شکل انسانی خود توانایی ایجاد ارتباط و تاثیرگذاری فراوانی بر روی ذهن دختربچه ها دارند. باید توجه داشت که عروسک هرگز قادر نیست احساساتی را که در دختران برمی انگیزاند در پسران نیز تحریک نماید و این نه به توانایی عروسک که به سرشت و روحیات متفاوت پسران و دختران بازمی گردد. ک

ریستیانف سومرز در همین رابطه می گوید: شرکت تولید اسباب بازی «هسبرو» درصدد بود یک خانه عروسکی را از نظر بازاریابی و مطلوبیت برای پسران و دختران امتحان کند، ولی خیلی زود مشخص شد که واکنش دختران و پسران در مقابل محصول یکی نیست. دختران شروع به لباس پوشاندن به عروسک، بوسیدن آن ها و خانه بازی می کردند در حالی که پسران اسباب بازی ها را از سقف خانه بیرون می انداختند.

در روش‌های تعلیم و تربیت، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عامل بحث «الگوسازی» است. هر سن و هر جنس الگوی خاص خود را برمی‌تابد. در این میان مهم‌ترین سن، دوران کودکی است. تربیت دوران کودکی توأم با بهره‌گیری از الگوهای خاص و ویژة این دوران است. طبیعی است که الگوهای دوران کودکی به طور عمده از مؤلفه‌های عاطفی به جای گزاره‌های عقلانی بهره می‌برند. لذا رمز و رازهای موجود در خیال‌پردازی‌های کودکانه، جایگزین گزاره‌های واقع‌گرایانه در تربیت بزرگسالان می‌شود. مبتنی بر این اصل، استفاده از نماد حیوانات به صورت فانتزی در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان همواره مدّ نظر بوده است؛ به گونه‌ای که امروزه بیشترین حجم تولیدات فرهنگی مربوط به کودکان در زمینة انیمیشن، کتاب، داستان و اسباب‌بازی به استفاده از نمادگرایی از حیوانات محدود می‌شود.

در این میان دختربچه‌ها انحصاراً به عروسک علاقه‌مند هستند. این علاقه نشأت گرفته از عاطفه ویژة دختر بچه‌ها و همچنین به دلیل قدرت برتر عروسک در ایجاد حسّ همزادپنداری و تفاهم خیالی با کودک است.

عروسک، بالاترین نقش تربیتی را به ویژه در شکل‌دهی و پایه‌ریزی شخصیت دختران دارد. دختربچه‌ها، زنان آیندة هر ملت هستند و برای انحطاط هر ملت بایستی دختران و زنان آن ملت را منحط تربیت نمود. همان‌گونه که برای اعتلای هر ملت، بایستی دختران و زنان آن ملت را متعالی تربیت کرد. از این منظر، نقش عروسک در تهاجم فرهنگی نقش بسیار برجسته‌ای است.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1101 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

با تولد دوازدهمین فرزند پسر، خانواده آمریکایی همچنان در حسرت دختردارشدن باقی ماندند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، کیتری وجی شواندت زوج آمریکایی ساکن شهر «راک‌فورد» پس از تولد 11 فرزند پسر در رویای تولد یک دختر بودند، با تولد دوازدهمین پسر باید همچنان منتظر محقق شدن آرزوی خود بمانند.

کیتری، مادر نوزاد تازه متولد شده در حالی که لبخند بر لب داشت، گفت: تا قبل از تولد از جنسیت فرزندان بی‌اطلاع بودیم اما باز هم مثل همیشه صاحب پسر شدیم. دلیل آن را نمی‌دانیم اما باز هم از تولد فرزند پسر غافلگیر شدیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ان‌بی‌سی، جِی شواندت پدر این نوزاد نیز گفت: هرگز تصورش را نمی‌کردم روزی برسد که 12 فرزند پسر داشته باشم!

این زوج اعلام کردند: در آرزوی تولد دختر بودند اما این بار نیز مانند 11 دفعه قبل صاحب پسر شدند.

مادر این خانواده گفت: مطمئن هستم داشتن یک دختر کوچک بسیار شیرین است. بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم در رختکن یک تیم فوتبال زندگی می‌کنم.

پدر خانواده نیز در کمال تعجب گفت: دیگر قصد داشتن بچه‌های بیشتر را ندارد.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1210 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

بازرس ویژه پرونده به صورت خصوصی آمد و گفت:« مرا از بازرسی ویژه بیرون کرده‌اند». پرسیدم: «چرا؟» جواب داد: «حرف‌های تو درست بود... من در باره تو با آنها بحث کردم و یک نامه هم به مشائی نوشتم». پرسیدم: «چرا مشائی؟» گفت: «چون پرونده تو تحت نظر و دستور مستقیم خود مشائی است.»

خبرگزاری فارس: فتوای خلبانی زنها چگونه صادر شد؟/خاطرات پرواز با خاتمی و موسوی/پرونده‌ام زیرنظر مشایی بود

 

به‌گزارش خبرگزاری فارس، کاپیتان سعیدرضا نصرفرد فرزند شهیدی که در آزمون‌های خلبانی انواع هواپیما در سطح جهانی درخشیده، چهره‌ای است که زندگی او با تاریخ انقلاب و پس از انقلاب (عضویت در کمیته و سپاه، دفاع مقدس، سازندگی، اصلاحات و مواجهه با جریان انحرافی) گره خورده است.

او در گفت‌وگویی با ماهنامه پاسدار اسلام به برخی نشانه‌های روشنی از این دوران‌ها که در ذهن و زندگی او به جا مانده‌اند، اشاره کرده است که متن آن را با این توضیح می خوانید که «کاپیتان نصرفرد در پس یک زندگی پر محنت و آکنده از فراز و نشیب، همچنان پر نشاط است و چشم به آینده دارد؛ آینده‌ای که رهبری حضرت آقا و خون شهیدان، آن را به‌نیکی رقم خواهد زد»:

* لطفا ضمن معرفی خود، از فعالیت‌های دوران کودکی و نوجوانی‌تان بفرمائید؟

 - بسم‌الله الرحمن الرحیم. من سعیدرضا نصرفرد، فرزند شهید علی‌اصغر نصرفرد هستم. تا کلاس چهارم ابتدایی به مدرسه «خجسته» در شیراز می‌رفتم. در زنگ ورزش چون امکانات ورزشی نداشتیم، معلم ورزشمان نوار می‌گذاشت و می‌گفت: «همه بچه‌ها به ترتیب بیایند و برقصند!». من و یکی از دوستان که بعدها فامیلش را عوض کرد و گذاشت شعله، به این موضوع اعتراض کردیم. یک هفته از اعتراض ما گذشت که مرا صدا زدند و گفتند بیا یک آقایی با تو کار دارد. در دفتر مدرسه یک آقای قد بلندِ کت و شلواری، فرمی را جلویم گذاشت و پرسید: «پدرت کیست؟ چه می‌کنی؟ کدام مسجد می‌روی؟» و از این حرف‌ها. ما هم چهارم ابتدایی و بچه بودیم و صادقانه جواب دادیم که بله، نماز جماعت می‌رویم و کلاس قرآن و معارف و از این حرف‌ها. ما که نمی‌دانستیم او از ساواک آمده است و دارد پرونده ما را بالا و پایین می‌کند!

 

تعداد صفحات : 141

درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 2,138
  • باردید دیروز : 3,069
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 19,976
  • بازدید ماه : 58,269
  • بازدید سال : 389,725
  • بازدید کلی : 9,170,739
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید