loading...

پارتی پاتوق

سایت تفریحی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1249 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

این خانم ۳۶ ساله به خاطر مشکلات هورمونی دچار نوعی بیماری شده است که باعث میشود موهای زائد در ناحیه صورت رشد کنند. وی از سن ۱۷ سالگی به این بیماری مبتلاست و عادت داشت هر روز موهای صورت خود را اصلاح کند

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1783 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یک دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد. به گزارش ایران ناز این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزاد خود را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد.
کسیدی گودیسون ۱۴ ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد، او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است . داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله ۷۵۰ هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی میشوند.

این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود. او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است.سه روز بعد از این حادثه زمانیکه مادرش در حال تمییز کردن اتاق بود متوجه جعبه کفش شد و زمانیکه جسد یک نوزاد را در آن دید با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست این دختر رو شد. مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1661 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

طی سال های گذشته، شورای صنفی نمایش با اجرای طرح "اذان تا اذان" در ماه مبارک رمضان، از اذان مغرب و عشاء تا اذان صبح امکان نمایش فیلم‌های خاطره انگیز را برای سینمادوستان در سالن های سینما فراهم کرد. طی این سال ها، استقبال بالایی از نمایش فیلم ها در ساعات آخر شب در سینما و در ماه مبارک رمضان شده است اما در سال جاری شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا انتخاب فیلم ها را به دست سینماداران بدهد تا هر فیلمی را که می خواهند به نمایش گذارند. از جمله فیلم هایی که در طرح امسال به نمایش در آمده دو فیلم سینمایی "هامون" و "اجاره نشین ها" به کارگردانی داریوش مهرجویی است. هر دوی این فیلم ها در دهه 60 اکران شد که با استقبال بالایی نیز همراه شد. این دو فیلم سینمایی توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای نمایش در دو پردیس "ملت" و "تماشا" انتخاب شده است.

"اجاره نشین ها" به کارگردانی داریوش مهرجویی، در سال 1365 ساخته شد. این فیلم داستان خانه ای است که وارث یا وارثانش مشخص نیست و عده ای مستاجر دارد. خانه نیازمند تعمیرات اساسی است ولی بی‌توجهی عباس آقا که قصد تصاحب خانه را دارد، باعث می شود تا به رغم تلاش های دیگر ساکنان، کار از کار بگذرد و خانه بر سر ساکنانش فرو ریزد.

عزت‌الله انتظامی، اکبر عبدی، حمید خیرآبادی، حسین سرشار، رضا رویگری، ایرج راد، سیاوش تهمورث، فریماه فرجامی، منوچهر حامدی و فردوس کاویانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین ناصر چشم آذر موسیقی متن این فیلم را ساخته و حسن قلی زاده فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم سینمایی بعد از گذشت 28 سال، امسال در طرح اذان تا اذان در پردیس "تماشا" سانس 12 شب اکران می شود.

به بهانه اکران دوباره "اجاره نشین‌ها" بعد از گذشت 28 سال با ایرج راد یکی از بازیگران این فیلم سینمایی به گفتگو نشستیم. وی این فیلم سینمایی را یکی از خاطره‌انگیز ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران می داند که بعد از این سال‌ها همچنان برای سینمادوستان تازگی دارد.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1257 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)
فال باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.
فال از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.
فال صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1313 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)

در حالی که ژنرال الکساندر (مدیر آژانس امنیت ملی) در کنفرانس هکرهای کلاه سیاه Blackhat در لاس وگاس سخنرانی می کرد، افشاگری جدید در مورد برنامه ای خطرناک تر از پریسم بنام XKeyscore آبروی وی را برد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از گاردین، برنامه «ایکس کی اسکور» تقریبا هر چیزی روی اینترنت را جمع آوری می کند و به طرز گسترده ای نه فقط تروریست‌ها، بلکه تمام کاربران بیگناه اینترنت را مورد هدف عملیاتی خود قرار می دهد.

این برنامه فوق سری را اسنودن از روی پرزنتیشنی که متعلق به سال 2008 است، در اختیار گاردین قرار داده است.

جستجو داخل ایمیل کاربران از جمله در سایت‌های گوگل، یاهو، اپل، فیس بوک و AOL جزیی از «ایکس کی اسکور» بوده و هر گونه چت و VOIP روی اینترنت و نیز هیستوری مرورگرهای کاربران را نیز شامل می شود.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 950 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 رئيس پليس آگاهي استان مازندران جزئيات اسيدپاشي مرگبار در دوئل عشقي دو زن جوان را تشريح کرد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ عظيمي اظهار داشت: ساعت 4:18 صبح روز 19 تيرماه امسال کشف پيکر زن جواني در کانال آبي در سه راه مهديه در شهرستان بهشهر به ماموران اطلاع داده شد. در ادامه تيمي از ماموران کلانتري 11 در محل حاضر شده و پيکر زن جوان را از داخل کانال آب بيرون کشيده و به بيمارستان انتقال دادند اما زن جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. پزشکان در گزارش اوليه خود اعلام کردند اين زن بر اثر اسيدپاشي دچار سوختگي شديد در تمام نقاط بدن شده بود.

وي افزود: در ادامه پرونده براي رسيدگي در اختيار کارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران در نخستين گام هويت مقتول به نام فاطمه 31 ساله را شناسايي کرده و در بررسي‌هاي خود متوجه شدند مقتول آخرين بار همراه يکي از دوستانش به نام زهرا ديده شده است. در ادامه دو مظنون که يکي از آنها زهرا بود تحت تحقيقات پليسي قرار گرفتند که منکر هر گونه اطلاعي از قتل فاطمه شدند. از سوي ديگر 24 تيرماه در جريان بررسي‌هاي جنايي مشخص شد زمان حادثه زن جواني به يکدستگاه خودروي پرايد در اطراف بيمارستان تردد داشته و از پرستاران جوياي حال قرباني اسيدپاشي مي‌شده است.

کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1332 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 يك باغدار آذرشهري در پديده‌اي اعجاب‌انگيز توانست 65 نوع ميوه از يك درخت برداشت كند. رسول حسني با استفاده از تكنيك‌هاي تجربي و علمي روي يك درخت 65 نوع ميوه پرورش داد و برداشت كرد

به گزارش ایران، اين باغدار باسابقه گفت: به دليل علاقه به كار باغداري چندين بار روي انواع درخت‌ها، ميوه‌هايي را پيوند زدم اما پس از يك سال درختان خشك مي‌شوند تا اين‌كه يك‌بار روي درخت آلوچه وحشي ميوه‌هاي هسته‌دار را پيوند زدم كه نتيجه‌اي شوكه‌كننده داشت و از آن پس متوجه شدم آلوچه وحشي يكي از بهترين درخت‌ها براي پيوند زدن است و به همين دليل حدود 65 نوع ميوه ازجمله چندين آلوچه، 10 نوع زردآلو، انواع مختلف هلو و ديگر ميوه‌هاي هسته‌دار را روي يك درخت پرورش دادم و حدود پنج سال است از روي اين درخت 65 نوع ميوه برداشت مي‌كنم.

 اين مرد 77 ساله و خوش‌ذوق مي‌گويد: برداشت اين ميوه‌ها از 15 خردادماه تا 15 مهرماه انجام مي‌شود كه به تدريج پس از رسيدن ميوه‌ها آن‌ها را برداشت مي‌كنيم. همچنين علاوه بر پيوند زدن اين ميوه‌ها، چندين درخت ديگر با ميوه‌هاي مختلف ازجمله به، سيب، گلابي، گردو و... را نيز پيوند زده‌ام كه نتيجه دلخواهي به‌دست آوردم، به‌طوري كه يك نوع نهال گردو پرورش داده‌ام كه پس از سرمازدگي قادر است سال بعد و پس از سه بار سرمازدگي نيز باز هم محصول دهد.

تعداد صفحات : 141

درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 2,023
  • باردید دیروز : 3,069
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 19,861
  • بازدید ماه : 58,154
  • بازدید سال : 389,610
  • بازدید کلی : 9,170,624
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید