loading...

پارتی پاتوق

اس ام اس های خنده دار جدید و فیسبوکی و طنزعاقا نقشه هایی که من تو مدرسه واسه فرار از مدرسه میکشیدم ؛ مایکل اسکافیلد برای فرار از زندان نکشید...اصن من حیف شدم!!!.....تا حالا دقت کردین که تو آیینه خودتو

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 2345 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (1)

اس ام اس های خنده دار جدید و فیسبوکی و طنز




عاقا نقشه هایی که من تو مدرسه واسه فرار از مدرسه میکشیدم ؛ مایکل اسکافیلد برای فرار از زندان نکشید...

اصن من حیف شدم!!!

.

.

.

.

.

تا حالا دقت کردین که تو آیینه خودتون رو میبینید خیلی خوشتیپین ولی وقتی با گوشی از خودتون عکس میگیرین قیافتون ضایـَس؟؟؟

.

.

.

.

.

اگه دلتون برای فامیلهاتون تنگ شده،

اگه خیلی وقته فامیلاتون رو ندیدین،

کافیه دست دوست دختر-پسرتون رو بگیرین و در شهر قدم بزنین...

همه فامیلها اعم از نزدیک و دور رو خواهید دید...

شک نکنید!!!!




بقیه مطالب در ادامه مطلب

.

.

.

بابام امروز ازم پرسیده:چند سالته؟

من:20

بابام:خاک تو سرت الآن هم سن و سالهای تو 30 سالشونه!!!

من :|

.

.

.

.

.

عینکی ها ...
دقت کردین هر موقع چایي داغ ميخوريم اگه فوت كنيم تو ليوان شيشه هاي عينك بخار میگیره؟!!
بیشتر اوقات دردسر داره مخصوصا اگه تو مهموني باشيم !

حاضري داغ داغ بخوري ولي توی چایی فوت نكني !

ولي من شخصاً خيلي با اين پديده فيزيكي حال ميكنم!!!

بعضي اوقات هم سرگرمي بدي نيست !!

.

.

.

.

.

.

هستند افراد بی شعوری که ﻭﻗﺘﻰ ﺣﺮﻓﺖ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ ؛
میگن:ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﮕﻮ !!
ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺭﻳﻦ؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داریوش 2000 در تاریخ 1391/09/20 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

می خواستم بخند مو گریه امان نداد
امد بهاروشانه ی مارو تکان نداد
مثل همیشه خنده ی ماطرح گریه داشت
مثل همیشه سفره ی ما بوی نان نداد
درخلوت شبانه ی باران نشسته ایم
انبوه بغض فرصت فریادمان نداد
اغازتازه ایست جدایی قبول کن
عشق ازورای فاصله دستی تکان نداد
ماگم شدیم پیش قدم های سست خویش
دیگرکسی نشانی مارانشان نداد
پروازفرصتیست که از دست میرود
وقتی که سهم بال تورا اسمان نداد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 269
  • بازدید امروز : 3,461
  • باردید دیروز : 3,184
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 19,421
  • بازدید ماه : 19,421
  • بازدید سال : 579,555
  • بازدید کلی : 9,360,569
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید