loading...

پارتی پاتوق

پست های خنده دار و جالب از فیسبوک - سری جدیدتر :دیطرف میره خواستگاریمیگه من تو لاله زار ؛ کنار خیابون دلار فروشم!بعد گندش درمیاد که آقا مهندس بوده $$:)) خخخخخخ***http://2mx.rzb.ir****ریاضی عزیز: لطف

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 11330 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (6)


پست های خنده دار و جالب از فیسبوک - سری جدیدتر :دی



طرف میره خواستگاری


میگه من تو لاله زار ؛ کنار خیابون دلار فروشم!


بعد گندش درمیاد که آقا مهندس بوده $$:)) خخخخخخ



***http://2mx.rzb.ir****


ریاضی عزیز:

لطفا دیگه بزرگ شو ومسائلت رو خودت حل کن:)دی
با تشکر


***http://2mx.rzb.ir****


دختره لپ تاپشو آورده واسش ویندوز عوض کنم.
گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟
گفتم : ویندوز seven بوده ؟
خیلی جدی گفت : نه ویندوز هفت !!
من :-|
بیل گیتس :-|
تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه 2010 هم روش نصب کنید !!
منظورش power point بود !!
خداااااااااااا پس کی قیامت میشه؟!؟؟!




ادامه پست ها در ادامه مطلب



دوستم ميگه ميخوام ماشين بخرم.


ميگم چي ؟

ميگه هنوز فكر نكردم.


ميگم sd بخر.


ميگه نه بابا قسطي چيه؟

من:-(

دوستم :-o


**http://2mx.rzb.ir**


ميكرو ثانيه چيست؟
مدت زمان بين سبز شدن چراغ و بوق زدن ماشين عقبي!


*http://2mx.rzb.ir**


ضربان و قدرتی که قلب من هنگام تفتیش گوشی و اتاق و لپ تابم توسط بابام داره،


برای ۷ تا بیمار مرگ قلبی و مغزی و سرطانی کافیه

والا به خدا




اگه با نمک نبودن ، شما با نمک خودتون با نمکشون کنین!


موفق باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ★★★★ در تاریخ 1391/09/22 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت خیلی خوبه....
ولی اگه عکسش رو بیشتر کنی بهتر میشه

این نظر توسط ماد در تاریخ 1391/08/10 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام . وبلوگ زیبایی دارین . خوشحال شدم از اشناییتون . به وبلوگ ما هم سر بزنیدبرای تبادل لینک اماده ایم ...
http://flashfantasy.blogfa.com/
خوش حال شدم روز خوش .[لبخند]

این نظر توسط SABER در تاریخ 1391/08/10 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبت خیلی خوبه
اگه میشه من رو با اسم نیو آگهی به لینک هات اضافه کن
به من هم سر بزن

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM

این نظر توسط samira در تاریخ 1391/08/08 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 581
  • آی پی دیروز : 381
  • بازدید امروز : 7,635
  • باردید دیروز : 3,786
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,421
  • بازدید ماه : 11,421
  • بازدید سال : 571,555
  • بازدید کلی : 9,352,569
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید